1. Muslim tänder eld på kvinnas hår

13.07.2016 13:31

En 29-årig muslimsk inkräktare från Libyen har dömts till 3 år och 3 månader för att ha satt eld på en 17-årig tysk flickas hår medan hon väntade på U-bahn (tunnelbanan) vid stationen Ostbahnhof i Berlin. Andra passagerare i tågstationen kunde släcka elden.

Muslim Immigrant Sets German Girl's Hair on Fire on Subway

 

www.youtube.com/watch?v=_GxoZ9R0kzU&feature=youtu.be

                                                       

                                                          Muslim vill knivskära sin doktor

 

En tysk läkare fruktade att han var ögonblick från döden när en man gick bärsärkagång på ett sjukhus och skriker "Allahu Akbar" och hotar att halshugga honom.

Dr Attila Tan, från Bonn, hade just återvänt till arbetet efter en semester när han mötte den galna fadern till en 19-årig han behandlade.

Tonåringen, som tidigare hade brutit benet, kom tillbaka till tyskt sjukhus på måndagen och klagar över den behandling han hade fått.

Han krävde ytterligare medicinsk vård från Dr Tan, och klagar över smärta han sa att han led av.

Dr Tan, en 54-årig kirurg, sa: "Patienten kom runt 10:00, var han tillsammans med sin flickvän som bar en slöja.

"Han utstrålade aggression som endast intensifierades när jag behandlade honom.

"Jag förklarade allt för honom, inklusive övningarna han borde göra. Men han lyssnade inte. "

Den uppretade tonåringen stormade ut ur kontoret och ropade förolämpningar, bara för att återvända med sin 45-åriga far och yngre bror, 15 år.

Pappa tog med sig en 30 cm lång "Rambo" kniv.

Dr Tans fru, 54, som arbetar på sjukhusets mottagning, skrek på hjälp när hon såg knivbladet.

När trion stormade in i mottagningen, rusade sjukvårdaren mot receptionen och träffade dierkt den knivsvingande angriparen .

 

doctor

 

Dr Tan försöker hålla fast honom och minns: "Fadern skrek åt mig: be om ursäkt till min son, ner på knä och kyssa hans hand.

Den yngre sonen tog sedan mig bakifrån och försökte pressa ner mig."

Han sa att det kändes som angriparen var redo att halshugga honom.

Läkarens lojala hustru blev slagen när hon försökte hjälpa sin man och drabbades av en hjärtattack under händelsen och var tvungen att snabbt  få medicinsk behandling.

Dr Tan sade: "Hon ville bara skydda mig. Sättet han slog henne, det gör så ont."

Övrig personal och patienter barrikaderade sig i ett besöksrum och ringde polisen.

En anställd sa: "Fadern kom och sa: var är att jäveln, jag kommer att döda honom?

Vi drog sedan ut något som liknar en machete.

Under tiden hörde vi skrik och saker som kastas runt.

Sedan skrek han Allahu Akbar tre gånger, i det ögonblicket trodde jag att det var över.

Jag trodde att han hade dödat Dr Tan och hans hustru."

Polisen rusade till platsen och grep 19-åringen och hans flickvän.

Fadern och den yngre brodern flydde, men överlämnade sig till myndigheterna strax efter.

----------------------------

Afghanskt gäng attackerar kvinna i Berlin.

Berlin, Germany: Migrant Viciously Attacks Woman From Behind

https://www.youtube.com/watch?v=-4r0OoW1EMc